7 Mart 2012 Çarşamba

ÇİLEKLİ PUDİNGLİ SÜTLÜ İRMİK TATLISI

Sütlü tatlıları çok severim. Bu tarifi bir arkadaşımdan öğrendim. Çilekli dışında muzlu ve kakaoluda yapılabilir. Ancak ben kakaolusunu sevmedim. Hem hafif hem de çilek aromasıyla değişik bir tat. Fotoğraf pek başarılı olmadı akşam karanlığında kusura bakmayın.

Malzemeler;

1 lt süt
8 kaşık irmik 
10 kaşık şeker
1 poşet çilekli puding

Üzeri için hazır ahududu sos kullandım

Yapılışı;

Sütle irmik, şekeri karıştırdım. 5 dk ısıttım. İçine pudingi boşalttım. Pişirdikten sonra ıslatılmış borcama döktüm.Dilimledikten sonra ahududulu sosla servis yaptım. 

( Bu arada benim evde hazır sütlü irmik tatlım vardı ben onunla yaptım. 2,5 bardak sütle, tatlıyı karıştırdım içine yarım paket puding döktüm. )

Afiyet olsun... (Habiş)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)