26 Mart 2012 Pazartesi

kırma rulo börek

hepinize hayırlı akşamlar arkadaşlarım... çok güzel bir börek tarifimiz var bu akşam sizlere :) sevgili yeşim ablacımdan bu tarifyeturlalezzetkareleri...bugün gördüm ve akşam eve gelir gelmz kızımla çıktık yufkamızı aldık üşenmedik ve aynısını yaptık çok güzel oldu çıtır çıtır yeşim ablamın da dediği gibi hemde çok çabuk yarım saat içinde yaptım ve pişirdim tarifi vereyim mi  şimdi size :) aslında link'i verdim gerek yok ama birde benim ağzımdan tarifi okuyun :)
kırma rulo börek
3 adet yufka
içi için
peynir
maydonoz
yumurta akı (sarısı enson üstüne sürücez)
sosu için
1 çay bard zeytinyağ yarım çay bard su
yufkamızı tek kat açıyoruz dörde bölüyoruz ve yağ ve su karışımımızı güzelce sürüyoruz sonra sivri uçtan başa doğru kıvırarak geliyoruz ve ortadan ikiye birleştiriyoruz bu aşamayı güzel anlatmamış olabilirim yetur abladan bakınız :) iç harcı koyup rulo sarıyoruz yağlıkağıt serili tepsimize diziyoruz sıcak fırınımıza sürüyoruz kızarana kadar pişriyoruz yiyenlere afiyetler olsun diyoruz :)

4 yorum:

  1. canim bugün bende gördüm bu tarifi mutlaka deneyeceim bende :-))
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. gerçekten hoş görünümlü bir tarif.sende nefis yapmışsın canım ellerine sağlık..afiyet olmuş:))))

    YanıtlaSil
  3. ELLERİNİZE SAĞLIK KIZLAR MMM HARİKA GELİN TATLI İKRAM EDELİM...

    YanıtlaSil
  4. evet ağzımın suları aktı.bi süre uzak kalmalıyım böyle bloglardan zira insanı çıldırtıyor:)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)