22 Mayıs 2012 Salı

davet sofrası

:) Arkadaşlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr iyi geceler hepinize :) 
Bugün okadar yoruldum okadar yoruldum anlatamam size çalışan bir bayanın hali harap inanın bana :) çalışanlar zaten bilir de;) hani işin zor tarafı zaten ev hanımlığı nankör iş karşılığında maaş yok teşekkür yok eyvallah yok habire uğraş ertesi gün akşam gel ev yine aynı niye yapıyorumki dicemm olmuyor yapmak gerenkkk :) neyse işten geldim akşama misafirlerimiz vardı eşimin misafirleri onlar çok güzel bir alışkanlık edinmiş her pazartesi gününü oruçlu geçiriyorlar her hafta bir arkadaşlarında e bu hafta bizdeydi sıra bayağı bi evde koşturdum yani anlayın hepimizin yaşadığı şeyler. Ben tatlı olarak pastamı dün akşamdan yapmıştım sevgili blogcan bir-kase-lezzetin sünger pandispanyasıyla ama tabiki onunki gibi çok sünger ve çok kabarık olmadı olsunn yapa yapa deneyim kazanacağımm dimii ? :) pandispanyaya öğrendiğim klasik krema yaptım nasıl olsa onu öğrendim yaa :)herşeyin arasına sürerimm :) araya neskafeli süt serp üstüne krema döşe diğer katı ekle tekrar sütle ıslat yine krema sür illa bitter benmari erit üstünü süsle ben bu işi öğrendim yaww çok basittt peeehhhh en azından kendimiz yapıyoruz içine ne katıyoruz en başta sevgimizi o bile yeter fazlasıyla pastanelerdekini almak yokkk artık elemeği göz nuru efenimmm :)
ve devam edeyim başka ne yaptık ben aslında başka hiç bişey yapmadım yemek olarak eşim sağolsun koca bir güveç yapmış birde fırına yollamış pişmeye pilavını yapmış terbiyeli tavuksuyu çorba yapmış salatasını yapmış ben hızlıca dip köşe sil topla dezenfekte et e çünkü benim veletler çok dağınıklar olsn canları sağolsun, canımız sağolsun onlar dağıtsın biz toplarız :)haa toplantı, toplanma, yerleşme bitti , sofra kurdum kendi çapımda altta fotolar hadi beğenin dermişimmm :) 
Sevgilerimi yolluyor Engüzele,Rabbime emanet ediyorum blogcanlarımı mutlu kalın Allah rahatlık, huzur versin evlerimize,kalplerimize...
 çikolatalı yaş pastaa :P :)))olduğu kadar
 resimlerimiz çok kaliteli değil ama sevgimizi ekliyoruz çekerken :)
 oğlum pastamızı test ediyor hmmmmm hmmmm nefisssooo :)
 güveç fırından geldiği gibi ıscacıkk evet gördüğünüz üzere resimler pek kalitesiz :)

 en güzel resim bu olsa gerek dimi tabakta çok şık çıkmışlar güveç yemeği ve tabağım peehh
 masamızz

 güzel kızımm :) yok yok en güzeli bu resimlerin evin cadısı zeyzey yada zeyno


fırsat buldukça buralardayım ha yazamayabilirim her boş kalışımda buradayım mutfağa yemeğe pastaya bloga acayip merakım var nette benim en lüksüm bu başka neye yararki net :) hadi Selametle kalın

3 yorum:

  1. can melikem bal melikem sen olmasan bu habiş napar acaba?? canım aşkım atamı gördüm yaaa bu bile yeter. sonraa sofra harika erdalın ellerine sağlık, pasta sözünü hatırlatırım sana :))) fotoğrafların kalitesinden çok içeriği önemli bence sen hiç takılma :) bu blog sen olmasan nasıl büyürdü ama az kaldı benimde kursum bitiyor inşallah yeni denemelerimle bende devam edicem :) şimdilik seni takipteyim. öpüyorum kocaaaaaaman :)

    YanıtlaSil
  2. ooooh herşey harika görünüyor...
    ellerine emeklerine sağlık arkadaşım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. donatmışsın resmen sofrayı canım herşey harika görünüyor
    ellerine ve emeğine sağlık:)))
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)