6 Haziran 2012 Çarşamba

ben nereler deyim???

Dikkat bol fotoğraflı bir posttur :))

Sevgili blogcanlar uzun zamandır blooomuzu melikeme emanet edip kenara kıyıya saklandım :) Malum havaların ısınmasıyla beraber bizim sektör hızlandı. İşte bir yoğunluk, fuardı, yeni ürünlerdi vs..., evde de tadilat, eh bu arada ben birde ehliyet alayım, kursa gideyim derken hiçbir yere, hiçbir şeye yetişemez oldum. Ama bir taraftan da pek boş durmadım  :) 
işe gidip gelirken, uyumadan önce, fırsat bulduğum her anda bol bol yeni kitaplarımı okudum-yorum :)
 orkideme iyi baktım çiçek açtı :)))

küçük çizimler yaptım :)
küçük dikişler yaptım :)

bol bol doğum günü kutladım :) ( ne çok ikizler burcu arkadaşım varmış )
küçük sürprizler yaşadım :)))

Sağ olsun benim canım kankam melüüükem blogla ilgileniyor da, sayesinde bloomuz her gün biraz daha büyüyor :) Bu fırsattan istifade melikeme çok çok teşekkür ediyorum. En kısa zamanda ben de yeni tariflerle burada olacağım :)  Hepinize kucak dolusu sevgiler ;)

2 yorum:

  1. Ayyyy ayyyyy ayyyyyyyyyyyyyy ben bu postu çok sevdim biçırpıda sugibi okudum içtimm ne güzel şeyler yapmışsın bayan habübeeeee benim becerikli hamarat arkadaşım 10 parmağında bin marifet seni tebrik ediyorum bukadar kitap okuyabilmene bunun için zaman ayırmana sosyalliğine aferim sana aferimmm seni çok öpüyorum kankaaaaammmmm bidenemmmm benimmmm:)

    YanıtlaSil
  2. canım ne güzel şeyler yazmışsın teşekkür ederim :)) kendi çapımda bişeyler yaptım işte öpüldünnn kocaman :)))

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)