4 Haziran 2012 Pazartesi

bir pazar iki pazar üç pazar 4haziran pazartesi güzel günler herkese :) :)

Selam kızlar ben geldim :)

bu pazar kızımla başbaşa vakit geçirdik bizim aile eşrafından baba oğul ikilisi gezi için istanbula gidince biz iki kız kaldık bi başımıza bütün günü gezmeye ayırdık desem yalan olmaz heralde :) bak şimdi sevgili blog biz napmışız sabah olmuş uyanmışızz doğru dışarı çıkmışız kızımla dışarda kahvaltımızı yapmışız ama fazla foto çekmemişiz nasıl es geçtiysem meşhur pastanemiz var burda Sedef , oradaydık  terasında güzel bi kahvaltıdan sonra çıktık AVM ye e kadınlar başka ne yapar alışveriş dimiii :) illa mağazalar dükkanlar gezilir fethedilir bizde öyle yaptık :)
bunun hepsini sizce zeynep yedi mi e yemedi tabi e melike ne yaptı yazık ziyan olmasın diye yedi herzamanki gibi ağlandı ben niye kilo veremiyom diye :)
bu ne şimdi derseniz migrosta Profösör doktor oetker yeni bişey yapmış belki ben yeni gördüm havuçlu kek karışımı bu sefer birde hazırını deniyim dedim eve geldik gelir gelmez yaptık aynı ben yapmışım gibi güzel oldu ehümehümm :)) beğendim tavsiye ettim burdan blogcanlara doktor beye de teşekkür eder başarılarının yeni ürünlerinin devamını dilerim :)
gelelim bugüne yani 4 haziran 2012 ye şoleee bi 36 sene öncesine gidersek eğer 4 haziran 1976 ya yani bi viyaklama sesiyle ailemizi şereflendiren 1.şahıs olarak gelmişim dünyaya blog sahiplerinden ben melike diğer ortak sahip habibeeemm işyerimize gelmiş bana süpriz yapmış şimdi o resmi paylaşıcam bu vesileyle habiş ve melişide görmüş olun dedim hepinize kucak dolusu sevgiler :) habibeeemm canım arkadaşım biricik kankam iyiki seni tanıdım güzel insan muaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh:)

5 yorum:

  1. 2 ARKADASIN B U TATLI BLOGUNU COK SEVDIM:)MAŞALLAHH SIZE.....

    YanıtlaSil
  2. canım melim balım melim :) hep söylüyorum sen benim hayattaki en büyük şanslarımdan birisin :) bu vesileyle doğum gününü tekrar tekrar kutluyorum bizimle beraber geçireceğin nice güzel sağlıklı mutlu yılların olsun canım arkadaşım. ayrıca buradan her ne kadar bloooooumuzu takip etmeseler de sürpriz yapmama yardım eden sevgili eşime :D, onun biricik arkadaşı kankası ihsana ve senin muhteşem çalışma arkadaşlarına teşekkür edeyim :) sağolsunlar varolsunlar :)

    YanıtlaSil
  3. dogum gunun kutlu olsun.ne guzel kizinlada basbasa vakit gecirmissin boyle.

    YanıtlaSil
  4. doğum günün kutlu olsun..ne güzel bir gün olmuyş :)

    YanıtlaSil
  5. mutlu yıllar olsun o zaman:)
    dostluk ne güzel işte :)
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)