29 Eylül 2012 Cumartesi

Bişi

Bu not Meliş tarafından yazılmıştır.


-tarif devletşah'tan
Yanlız alttakiler iyi gözükmemiş çünkü onlar evden aldığım bilgilere göre yaptım olmamış :) devletşahın tarife göre mandalina büyüklüğünde parça al elinle düzelt ortayı del kızgın yağda kızart ama öyle yaptıklarım maalesef hamur oldu belkide hamur biraz sertti ondan da olabilir vel hasıl diğer parçaları merdaneyle açtım biraz incelttim öyle kızarttım bu şekilde üsttekiler bir numara oldu :)
İşte size tarif
3 bardak unu kabıma aldım 1 paket kuru maya 1 tatlı kaşığı tuz harmanladım 1 bardaktan biraz fazla ılık suyla yumuşak hamur yaptım ele yapışmayacak mayalanmaya bıraktım sonra mandalina kadar parçalar koparıp merdaneyle açıp ortasını delip kızgın yağda kızarttım apar topar hazırlandım çünkü işe geç kaldım :) çocuklarım afiyetle yemişler onlara sabah sürpriz olsun dedim mutfak yemek pasta börek olsun hiç üşenmem zevkle yaparım ha yeterki birde güzel olsun :) hadi pazar kahvaltısına size yapın
Hepinize mutlu huzurlu bir pazar diliyorum hoşçakalın blogcanlar habibecanım :)



Fotolar hiç özenli değil biliyorum ama amatörüz netücede :)
Posted using BlogPress from my iPad

4 yorum:

  1. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok nefis ve leziz bir görüntüsü var. İnsanın iştahını kabartıyor.

    Saygılar..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz Fuat bey sağolun :)

    YanıtlaSil
  3. melikem fotoğraf bana göre harika çünküm ben bişi sever biriyim..annemler çok yapardı ama ben kilo milo yapar diye pek yapmıyorum:))))) ellerine sağlık....süper süper harika:)

    YanıtlaSil
  4. melike ellerine sağlık nasıl güzel oluurrrr
    bu ara pek yapmıyorum yapsam valla hepsini yemekten korkuyorum:(
    sevgiler

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)