30 Ocak 2013 Çarşamba

KIZ ÇOCUK PANÇO VE ETEK




Merhaba sevgili dostlar, merhaba Melikeeeem :))

Ben yine ortalardan kayboldum farkındayım, yine melikem pastalar, kurabiyeler kekler yapıyor. Bende icraat sıfır :)) Ben bu aralar daha çok el işlerine ağırlık verdim. Bu panço çok sevdiğim bir arkadaşımın fikri. 2 yaş için uyguladık kenarından kıyısından kalan kumaşlada bir mini etek yaptık :))) Şimdi kargo poşeti hazır minik sahibesine kavuşacağı günü bekliyor ;))

Musmutlu olacağınız, sağlıklı günler efendim.
Sevgiler

6 yorum:

  1. Ayşeciğe hayırlı olsun güle güle giysin ellerine sağlık seninde Habibeemmm beğendim etekte pançoda çok cici :)

    YanıtlaSil
  2. gule gule giysin.insallah cok hos.

    YanıtlaSil
  3. ellerıınıze saglık nasıl guzel oyleeeeeeeee....

    YanıtlaSil
  4. habibecim ellerine sağlık..çok güzel olmuş..tam dayanışma sizinki..biri yemek işini biri el işi olanı yapıyor...süper .bizide seyri kalıyor tabiki:) ellerinize sağlık kızlar:)

    YanıtlaSil
  5. çok şık bir kombin olmuş.sahibi güle güle giysin.

    YanıtlaSil
  6. kızlar ben geldim nerelerdesiniz özledim.
    harika olmuş emeklerinize sağlık:)))

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)