16 Şubat 2013 Cumartesi

3-2-1 poğaça





Selamlar arkadaşlarımm yine haftasonu geldi günler nasıl geçiyor anlamıyoruz valla :) sağlıklı huzurlu ve faydalı geçsinde değilmi üzüntüler sıkıntılar olmasın kimsenin evinde işinde... Arkadaşlarım bu poğaçaları okadar çok blogcanda gördümki dün akşam anne bişeyler yapalım deyince öyle denk geldi çabukta yaptık ve beğendik zeynep bunlardan akşam akşam belki 5 tane yedi :) yarasın yavrulara şifa olsun inşallah hadi tarifide ekleyelim başka bilmeyen hanımlar varsa buyursun yapsın ************* haaaa peşinen söyleyeyim siz sormadan bu kadar kabartma tozu çok mu diyenler olacak ya içinden ya dışından :) bana da öyle gelmişti ama tadı süper demekki bu poğaçanın özelliği bu diyor noktayı koyuyorum :) iyi bir haftasonumuz olsun güzel geçsin inşallah hanımlarrrr :)
********3-2-1 poğaça********
Malzemeler
3 pk kabartma tozu
2 bardak yoğurt
1 bardak sıvıyağ
1 tatlı kaşığı tuz
Alabildiği kadar un
1 bardak galeta unu
Yapılışı
Önce sıvı malzemeler kaba alınır ardından uz kabartma tozları eklenip karıştırılır un ilavesiyle benim 4 bardak unum denk geldi yumuşak bir hamur yapılır
Cevizden büyük toplar yapıp arasına istersniz patatesli harç isterseniz peynirli ekleyip elinizle kapatıp galetaununa bulayın yağlanmıış tepsiye dizin 200 derecede pişirin tek kelimeyle nefis yapacaklara kolay gelsin :)










Bu da fırına girmden önce zeynebin yaptıkları nasıllll belli değil mi ? :)

- Posted using BlogPress from my iPad

10 yorum:

  1. ımmm denicemm :)
    tşkler tarif içi,n

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık arkadaşım pratik ve kurtarıcı bir poğaça;) sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. bizimkilerde bayılıyorlar bu tarife, eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  4. Bu tarifi denemeliyim .sizi de
    http://demodeyiz.blogspot.com/ benim bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık hanımlarr:)))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. bu pogacadan birkaç kez yapmış olmama rağmen fotoyu görünce ooo içliköfteler yapılmış dedim :))...nefis ggörünüyor ellere sağlık ... sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bende "bu kabartma tozu fazla gelmezmi" diye düşünüp duruyordum.
    En kısa zamanda denemeyi çok isterim.
    Canım ellerine sağlık.
    Aldım bir tane:)

    YanıtlaSil
  8. Bloğunu izlemeye aldım .Tarifler iyi.
    http://demodeyiz.blogspot.com/ Misafirliğe beklerim.

    YanıtlaSil
  9. afiyet bal şeker olsun arkadaşım..nefis görünüyor...he yaa bu kabartma tozu çok değil mi:=)))))))))))))

    YanıtlaSil
  10. Çok değişik bir tarif blogunuzda çok hoş tarifler var hemen takibe aldım

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)