12 Mart 2013 Salı

ÖYLE İŞTE...

Bazen sevdiklerimi alıp, acıları, üzüntüleri, kötü insanları her şeyi, her şeyiiii geride bırakıp böyle uzaklaşmak istiyorum... 




Bazen bir çiçeğin peşinden dağ, bayır dolaşmak istiyorum. Hiçbir şey düşünmeden saatlerce...




Bazen kimsenin bizi tanımadığı, hiçbir rüzgarında, sohbetinde yerimizin olmadığı bir şehre, bir ülkeye gitmek istiyorum , kimseye haber vermeden...





Bazen sadece elime bir kitap alıp günlerce konuşmadan okumak istiyorum...



Sırtımı toprağın güvenine dayayıp, yıldızları izlemek istiyorum açık bulutsuz bir gecede...



Kilo alırım, zaten iyice aldım korkusu olmadan kocaman bir pastayı tek başıma yemek istiyorum :D


Öfkelendiğimde avaz avaz bağırmak istiyorum...





Ve mutlu olduğumda yüksek sesle şarkılar söylemek, kahkaha atmak...




Çok mu şey istiyorum ey ahali, tutmayalım seni demiyorsunuz değil mi :)) Bir de bahar gelsin, kuşlar cıvıldasın, her yer çimen çiçek koksun, tazelenelim istiyorum... 

Sevgiler


Not: Görseller netten alıntıdır...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)