26 Mart 2013 Salı

BİSKÜVİLİ PİRAMİT PASTA

Günaydın canlar.
11-12 yaşlarındayken öğrenmiştim bu pastayı. O zamanlar eve kim gelse mutlaka bundan yapardım bıktırana kadar :))) Pazar günü puding yapınca bir kısmıyla da piramit pasta yaptım. Anıları tazeledik :)))

Malzemeler
1 paket pötibör
1 paket puding
3,5 bardak süt

1 paket toz krem şanti
1,5 çay bardağı süt

Muz ( benim muzlar yerli olduğu için biraz küçük kaldı )
Hindistan cevizi

Yapılışı:
Pudingi pişirdim. Folyo serdiğim tepsime 3 sıra eninde 7 sıra uzunluğunda bisküvileri dizdim. Puding yayıp üzerlerine tekrar büsküvi dizdim. 3. sırada 2 yana bisküvi dizdim orta sırayı boş bıraktım. ortaya muz koyup üzerlerine tekrar puding yaydım. Yanlar 3 kat alt 2 kat bisküvi oldu. Piramit şeklini verip bozdolabında dinlendirdim. Biz pazartesi günü tüketeceğimiz için buzdolabında 1 gün bekledi. Servisten 1-2 saat önce krem şantiyi stle çırptım. Pastanın üzerine sürdüm. Bol hindistan cevizi ve az fıstıkla süsledim. Ne yalan söyleyim özlemiş bu tadı :))






Sevgiler... 

3 yorum:

  1. merhaba aynı tarif Cahide hanımın sayfasında vardı çok hoş gerçekten eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. şimdi bende baktım cahide hanım kremasını da kendisi yapmış çokta güzel olmuş :)))

    YanıtlaSil
  3. Habibecim ellerine sağlık canımm bende yapıcam bu piramitten bi ara ama hangi ara bilmiyorum :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)