21 Temmuz 2012 Cumartesi

Tatil yazısı ve Hayırlı Ramazanlar

merhabalar arkadaslar ben Melike yada mutfak perilerinin melisi bu yazımı da yeni iPad imden yazıyorum umarım kullanışlı olur bloglarda rahat gezip yazılar yorumlar yapmak için ,elim alışana kadar beni idare edin imla yazım hataları olursa hani :)bu arada bayagidir bloga uğramıyorum nasılsiniz bakalım bizi sorarsanız suan tatildeyiz gecen hafta cumartesiden beri 1 haftalık tatilimi nerde geçiriyoruz derseniz Burası Denizli'nin Cal ilçesi burda gorumcemler var tayinleri yeni çıktı hem onlari ziyaret edelim dedik hemde bize de tatil olsun güzel yerlermiş beğendik burda Pamukkale'ye gittik pamukkkale gercekten dünya harikası bir yermiş doyamadik 2 gün sonra yine gittik birde pamukkale yakınlarında karahayit diye kaplıca yeri vardı orada bı güzel dinlendik kaplıcası şifa olur inşallah sizin için Bol bol foto çektim şimdi onları yükleyeceğim Pamukkale'yi hiç görmeyen varsa bizim gibi bol bol bakın ve bir dahaki tatiliniz için burayı duşunun derim.:)
Bu arada foto yukleyemiyorum bana yardımcı olun arkadaşlarım!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)