11 Ekim 2012 Perşembe

Elmalı bisküvi

Bu post Meliş tarafından yazılmıştır.


Merhaba hanımlar ... Melişş sizleri saygı ve sevgileriyle selamlar efendim :) hepiniz iyisinizdir umarım kolay ve de güzel bir tarifle geldim bloğumuza kurabiye niyetine çay yanına alternatif
Tarifi sağlıklımutfaktan almıştım çooook önceden,daha evvelde yapmıştım bu 2. Deneme oldu denemeden çıktı artık yaptım yani :) tarifi vereyim değil mi ?belki hemen yapmak isteyen olabilir
Buyrun okuyun hadi:)


-malzemeler :
Petibör bisküvi
1 adet elma (elma dilimi doğranmış :) )
Fındık yada ceviz
Tarçın
2 yumurta
1.5 çay bardağı şeker
1.5 çay bardağı un
Vanilya
Kabartma tozu
Yapılışı
Tepsiye bisküvileri sırayla dizelim dikdörtgen yada kare tepsi olmalı üzerine üzerine elma dilimlerini koyalım sonra ceviz yada fındık serpiştirelim onun üzerine tarcın 1 yemek kaşığı kadar olabilir sonrasında 2 yumurta ve şeker iyice çırpılır un kabartma tozu vanilya eklenip karıştırılır kek harcımız bisküvilerin üzerine komple gezdirilir bir kaşıkla düzeltilir 170 derecede 10 dakika kadar keki pişene kadar pişirilir 5 dakika soğuması beklenir bardak yardımıyla yada kalıpla kesilir üzerine bol pudra şekeri serpilir 1 fincan çayla afiyetle yenilir
Ne çabuk anlattım dimi bir çırpıda okudunuz sizde :) hadi hoşçakalın :)
Posted using BlogPress from my iPad

4 yorum:

  1. Benimde denemek istediğim tariflerden biri..
    nefiss görünüyor canım..
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. canım fevkalede görünüyor....
    canım çekti valla...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım. ev yapımı bisküviyi çok severim:=)

    YanıtlaSil
  4. ooo çayın yanına isterim ..tazecik ne güzeldir şimdi o.
    ayrıca sizi MİMledim cevaplarsanız sevinirim..

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)