15 Ekim 2012 Pazartesi

mim ilk defa :)


5 MİM:-))

sevgili arkadaşımız Ahlâm'dan bizi mimlemiş..
gelelim sorularına;
ÇANTAMDAKİ 5 ŞEY: 
meliş  
cep telefonum(olmassa olmazım)    
anahtarlarım                                     
illaki avon kataloglarım                    
cüzdanım                                            
ipad'im                                                
ODAMDAKİ FAVORİ 5 ŞEY; 
ipad'im (benle beraber heryerde)      
telefonum(benle beraber heryerde)
birkaç kitap illaki olur başköşede    
bakım ürünleri     
takılarım                                     

BU AY PLANLADIĞIM 5 ŞEY; 
ben planlı hareket etmemki aklıma koyduğum bişey varsa yaparım 
evelallah:)
********************
habişim sen söyle :)

ALMAK İSTEDİĞİM 5 ŞEY; 
genelde kıyafet takıntılıyım
yada eşarp 
yada mutfak eşyaları züccaciye
bu ara en çok kalıplar pasta kek vs :)

 habiş 


ÇANTAMDAKİ 5 ŞEY: 

cüzdanım                                            
anahtarlarım mutlaka iki tanedir yedekler de çantamdadır :)
cep telefonum
birkaç renk oje :D
o anda okuduğum bir kitap mutlaka, bugün nar ağacı :)


ODAMDAKİ FAVORİ 5 ŞEY; 

cep telefonum
okumakta olduğum kitap
küçük örgü battaniye yaz kış :)
çiçeklerim
ve yine bir iki renk oje sürülmüş yada sürülecek :)

BU AY PLANLADIĞIM 5 ŞEY; 
bu ay adana ya gitme planım var tabi bütün planlarımda bu 5 gün üzerine bu ay :)


ALMAK İSTEDİĞİM 5 ŞEY;

bu ay almak istediğim ilk şey Beyazıt Akman ın yeni romanı çıkmasını bekliyorum heyecanla.
Onun dışında tv sehpası siparişim vardı onu bekliyorum.
Aslında ben de mel gibi kıyafet ve takılara bayılırım ama bu aralar nedense hiç bişey almak istemiyorum onlarla ilgili...


şimdi de bu "mim'i"
birkaselezzetim Ayşem
halenzem
disalim
hayatcafe meliha'm
şirinemm
hadi buyrun umarım mimimize cevap verirsiniz :)

5 yorum:

  1. canlarım ikinizede çok teşekkür ederim...
    en kısa zamanda mimi cevaplayacağım...

    öpüyorum...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok tatlısınız kızlar....zevklen okudum miminizi.....çok keyifliydi....bende yanıtlıycam en kısa zamanda..çok öptüm sizi:))

    YanıtlaSil
  3. kızlar harikasınız.teşekür ederim..sizi daha da iyi tanımış olduk...
    sevgiler benden ikinize gelsin

    YanıtlaSil
  4. mimimi cevapladım kızlar....çok öpüldünüz:))))

    YanıtlaSil
  5. canlarım benim ablanız daha yeni gördü
    çok teşekkür ederim çok ince ve zarifsiniz:)))

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)