24 Mart 2013 Pazar

Nescafeli çikolata soslu kek










Bu tarifi uzun uzadıya yazmıcam hanımlar tarif öncelikle kimden onu belirteyim sonra kısaca anlatayım bu arada mutlaka yapın harika bir tat birkaç saat bekleyince nefis oldu tavsiye ediyorum PELİNCE'ye  de teşekkürlerimi sunuyorum işte pelincenin muhteşem keki onunki kadar görüntü güzel olmadı ama tadı süperdi
Tarife buyurun efenimm ;)
4 yumurta ve 1,5 bardak tozşeker 5 dakika çırptım 1 çay bardağı sıvıyağ ekleyip tekrar çırptım 1 bardak sıcak suda 2 kaşık klasik nescafeyi karıştırdım ılınınca yumurta karışıma ekleyip tekrar çırptım ayrı r kapta 2,5 bardak un 3 yemek kaşığı kakao 1 pk kabartma tozu eledim kek karışıma ekleyip spatulayla güzelce karıştırdım yağlanmış kelepçeli kalıbıma döktüm 170 derece önceden ısınmış fırında 40 dakika pişirdim kek ılınırken 1 pk 200 grlık hazır kremayı kaynatmadan ısıttım içine 2 paket bitter çikolata kırdım eriyene kadar karıştırdım soğuyan keke ılınmış çikolata sosumu döktüm ve buzdolabına kaldırdım birkaç saat sabrederseniz çayın yanına nefissss bir tat benden söylemesi :) hayırlı akşamlar hepinize :)
- Posted using BlogPress from my iPad

3 yorum:

GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)